Week 3

22 mei 2017 - Bali, Indonesië

De afgelopen week hebben Sam en ik weer health care education gegeven. De kinderen waren weer erg enthousiast. We hebben het bijvoorbeeld gehad over gezonde voeding en we hebben ze de body parts geleerd.

In de pauzes  komen ze met allerlei  soorten snoepjes die je maar kunt bedenken. Op een dag kwamen ze zelfs met hagelslag!! Niet te geloven. Die snoepjes kopen ze net buiten het hek van de school bij twee vrouwen, die een geïmproviseerd. kraampje hebben.

Dansen en zingen vinden de kinderen erg leuk! Dus we hebben ze een liedje geleerd over tandenpoetsen, je gezicht wassen, etc. Ook hebben we hoofd schouders knie en teen met ze gedaan en de Magarena gedanst.

Deze week hebben onze leerlingen examens dus dan gaan onze lessen niet door. Hiervoor in de plaats starten we  vandaag met de kindergarten. De kinderen  zijn tussen de  4 en 6 jaar oud.  Ik ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden.

Afgelopen weekend zijn we richting Menjangan island gegaan.  We sliepen in een super mooie homestay (dimpil).(voor jawel, €8,00 per nacht! )

De reis er naar toe duurde 4 uur. Onderweg zijn we gestopt  bij rijstvelden, een waterval en een hot water spring. Menjangan is de place to be voor snorkelen. We hebben dan ook de hele zondag gesnorkeld. Het was geweldig. Op sommige plekken leek het net alsof je in een aquarium zwom. Heel gaaf dus.

Foto volgen nog!!

Xxx

Maud

1. Bep en Frans:
    22 mei 2017
    Heel mooi verhaal Maud en nog veel plezier daar groet bep frans
  2. Rene:
    22 mei 2017
    Ben benieuwd naar de foto's