Week 5

7 juni 2017 - Bali, Indonesië

Hee allemaal,

Hier ben ik weer! Het vrijwilligerswerk zit er ondertussen al weer op. Ook het lesgeven aan de kleine kinderen vond ik erg leuk. Dit had ik van te voren niet verwacht, want ik dacht dat ik daar echt geen geduld voor zou hebben.

De kinderen hebben nu vakantie. Tijd voor ons om de rest van Indonesisch te gaan verkennen.

We zijn afgelopen weekend naar Gili Trawangan geweest. Eenmaal aangekomen was het vinden van onze homestay een ramp. Iedereen stuurde ons de verkeerde kant op. Op de Gili’s rijden geen auto’s,  daarom hebben we uiteindelijk toch maar een paard en wagen aangehouden. Toen onze backpacks in het karretje zaten, zat deze al aardig vol. We vonden het zielig. Lian en ik zijn daarom verder gelopen. Maritza en Sam hebben onze backpacks meegenomen.  Lian en ik hebben vervolgens nog het halve eiland rond gelopen, opzoek naar onze homestay. Gelukkig belde Maritza en die heeft ons de weg gewezen. We moesten helemaal terug lopen.

Gili T is echt een Party eiland. We hebben dus ook een echte stapvakantie van gemaakt zoals vanouds.  Drankspelletjes leren aan de locals, op stap en de volgeden dag uitbrakken op het strand. Ik herleefde dus echt mijn eerste stapvakantie in Blanes.

Na vier dagen feest hebben we de boot gepakt naar Gili Air, om hier een nachtje te verblijven. Een eiland met super mooie standen. Hier hebben we het dan ook rustig aan gedaan om bij te komen van het weekend.

Volgende week gaan we naar Lombok. Ben benieuwd hoe we dat gaan vinden.

Xxx

Maud

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bep en Frans:
    7 juni 2017
    Mooi Maud geniet er nog van en denk je nog aan je peettante 23???? Nog veel plezier met z n alle gr ome frans en tante bep