Aankomst

3 mei 2017 - Bali, Indonesië

Lieve allemaal,

Eergisteren zijn we dan eindelijk aangekomen op de bestemming. De vlucht viel heel erg mee! Ik had wonder boven wonder drie stoelen tot mijn beschikking, ondanks dat de rest van het vliegtuig vol zat. De stewardess die ons heeft ingecheckt zal het ons wel gegund hebben. Maar wie gunt dat vier van die lieve meisjes nou niet!

Daarnaast was het eten heel lekker en hadden we onze bagage binnen een mum van tijd opgehaald. De reis kon dus niet beter.

We slapen met 2 andere meisjes op en 6 persoons kamer. De douch is gedeeltelijk buiten. daardoor hoef je nooit alleen te douchen want er zijn altijd wel een paar hagedissen in de douch te vinden.

Deze week hebben we een cultuurweek. Tot nu toe is het erg leuk. Aan het einde van de week zal ik een samenvatting geven van de cultuurweek!

Ons eerste weekendje weg is al geboekt! Dit weekend gaan we lekker chillen op het strand ☀

Xxx

1. Angelique:
    2 mei 2017
    Geniet ervan heerlijk zon en strand
  2. Winnie:
    2 mei 2017
    Ah maudie! Leuk je eerste blog daar, de volgende keer verwacht ik ook foto's he! Kan je ons lekker jaloers maken! Veel plezier daar! Kus
  3. Bep en Frans:
    2 mei 2017
    Heel veel plezier gr en tot het volgende reisverhaal Doei